EMINEM – The Storm Cypher lyrics

[Verse] This the calm before the storm right here Wait, how was I gonna start this off? I forgot Oh, yeah That’s an awfully hot coffee pot Should I drop it on Donald Trump? Probably not But that’s all I got ’til I come up with a solid plot Got a plan, and now I gotta hatch it Like a damn Apache with a tomahawk I’ma walk inside a mosque on Ramadan And say a prayer that every time Melania

Read more

Eminem – Disses Donald Trump In Bet Hip Hop Awards Freestyle Cypher

Intro] It’s the calm before the storm right here Wait, how was I gonna start this off? I forgot… oh yeah [Verse] That’s an awfully hot coffee pot Should I drop it on Donald Trump? Prob’ly not But that’s all I got ’til I come up with a solid plot Got a plan and now I gotta hatch it Like a damn Apache with a tomahawk I’ma walk inside a mosque on Ramadan And say a prayer that every time

Read more

Eminem Went HAM On President Trump In BET Awards Cypher [Watch]

TweetShare Eminem, aka the GOAT, went HAM on President Trump during his 2017 BET Hip Hop Awards Cypher freestyle. The rap legend held nothing back when he stepped up to the camera under a parking deck with his crew standing in the backdrop with vintage cars. The moment was ripe for all things happening in the country politically and socially, and vintage Eminem once again came through, showing hip hop is alive and well. From Trump twitter fingers to war

Read more

President Trump Uses Usain Bolt To Justify Beef With NFL Players Over National Anthem

President Trump is now using the great legend Usain Bolt as a means to justify his beef with NFL players over the national anthem. In case you have been living off the grid for a while, last weekend Trump ignite another firestorm at a political rally when he bashed NFL players who kneel during the playing of the national anthem, calling them SOBs. There has been widespread backlash over his statement and he has been tweeting about it since last

Read more

Mozzy – Scorin (feat. Lex Aura, Lil Blood & Slim 400)

[Verse 1: Mozzy] That nigga told, he been rockin’ wit the rollers Chain gang slimey bitch Rocky Balboa I be on dope bitch fell into a coma Really from the four’s had to get it off the corner [?] and them smokers on the porch playing poker Fo’ nick hefty, too bulky for a holster There’s all type’s of bitches on my Motorolla We pulling out the corner store wit hella baking soda Another cold summer I ain’t seen a

Read more

Brandy – What Have You Done for me Lyrics

[verse 1:] You use to call Now you don’t Leavin’ me all alone, (alone) You use to care Now you don’t even have time for me, (anymore) We use to walk hand in hand You would never let me go, (away) And I thought that we could be, (could be) But you ain’t doin’ nothin’ for me, (no) [Chorus:] What have you done for me What have you done for me, Lately? What have you done for me What have

Read more

Thirdstory – G Train (feat. Pusha T)

[Verse 1: Elliot] G train on the weekend, speed up or slow down Gathering gathering, get off this train or you’re gonna go back uptown G train on the weekend, there’s no way out Traveling traveling, it’s 2am and I thought I’d be home by now [Pre-Chorus: Elliot] What am I doing this for? I followed you to your door I should’ve already known To keep going on home [Chorus: Richard] Love, I gotta warn you I’m starting to get

Read more

Meek Mill – Blue Notes letras

[Sample: Snowy White] This is my blues ‘Cause I’m back down on my own again This is the blues I’m playing Yes it’s the final thing When the nights is cold and lonely [Verse 1: Meek Mill] Was it the money that made me a savage? Poppin’ them percs and I made it a habit Totin’ them pictures and serving them addicts That was exciting to me I’m so excited to be Started with nothin’ we had to inspire to

Read more

Meek Mill – Blue Notes lyrics

[Sample: Snowy White] This is my blues ‘Cause I’m back down on my own again This is the blues I’m playing Yes it’s the final thing When the nights is cold and lonely [Verse 1: Meek Mill] Was it the money that made me a savage? Poppin’ them percs and I made it a habit Totin’ them pictures and serving them addicts That was exciting to me I’m so excited to be Started with nothin’ we had to inspire to

Read more

Meek Mill – Litty Lyrics

[Verse 1: Meek Mill] Woo! I’m on my way to an island And I’m popping shit at the pilot (fly shit only) Niggas be broke and be shopping But still talking shit like they violent (niggas is broke) They said that they honest, talk money These niggas gonna say that they got it Get it now boy, the key to success And these niggas gon’ blame it on Khaled They don’t want to see you win (they don’t) They don’t

Read more

Meek Mill – Blue Notes

[Sample: Snowy White] This is my blues ‘Cause I’m back down on my own again This is the blues I’m playing Yes it’s the final thing When the nights is cold and lonely [Verse 1: Meek Mill] Was it the money that made me a savage? Poppin’ them percs and I made it a habit Totin’ them pictures and serving them addicts That was exciting to me I’m so excited to be Started with nothin’ we had to inspire to

Read more

Childish Gambino – Higher Love

[Hook: Childish Gambino] Baby girl, you know what I want Let me do it to ya, do it to ya Let me do ya like uh, uh, uh.. [Verse 1: Childish Gambino] Hovy with glasses, Weezy but geeky Girls in the lobby tryin’ to meet me I ain’t afraid to say it, yeah I love these hoes And their glasses, and their jacket, and their hipster clothes Yes, I’m always on tour, what you mad at that for? Slamming that

Read more

Childish Gambino – Higher Love Lyrics

[Hook: Childish Gambino] Baby girl, you know what I want Let me do it to ya, do it to ya Let me do ya like uh, uh, uh.. [Verse 1: Childish Gambino] Hovy with glasses, Weezy but geeky Girls in the lobby tryin’ to meet me I ain’t afraid to say it, yeah I love these hoes And their glasses, and their jacket, and their hipster clothes Yes, I’m always on tour, what you mad at that for? Slamming that

Read more

Rockie Fresh – Still Watching letras

[Verse 1] Pass me the blunt and the aux cord Freshest on the team, what you think I got a spot for? I keep player, why, even need a lock for it Niggas thought I fell off but I was on the top floor Posted, why these grown men on that ho shit Life a roller coaster so be careful who you roll with Future of the futons cause niggas gon’ fold quick Put ’em in a envelope and send

Read more