Quality Control Drops 30 Songs On ‘Control the Streets Vol. 1’ Album [Listen]

Quality Control gave us 30 new songs on their new compilation album Control the Streets Vol. 1. The album features an all-star lineup including Migos trio, Offset, Quavo, and Takeoff. There are also some well-recognized names in the current batch of hip hop artists including Nicki Minaj, Kodak Black, Cardi B, Gucci Mane, Lil Yachty, Young Thug, Travis Scott, Ty Dolla $ign, and more. Nicki and Quavo are featured on a previously announced single, “She For Keep,” which is included

Read more

Lil Yachty and Lil Pump dropping Joint Album and Touring Together

Tweet Share Lil Yachty and Lil Pump are dropping a joint project on New Year’s Day. Lil Yachty and Lil Pump are either trolling their fans or they are on the verge of dropping a joint album. The two polarized young rappers made the announcement on Twitter on Sunday when Yachty posted a screenshot of a text conversation he had with Lil Pump. “Bro, we gotta do this tape, drop in January, or February, then go on tour,” the “Gucci

Read more

Lil Yachty Explains Why He Wear A ‘F**k Joe Budden’ Shirt On Stage

Tweet Share Lil Yachty and Joe Budden will not be making peace anytime soon. The “Teenage Emotions” rapper and the Everyday Struggle co-host have been beefing for a couple months now thanks to an interview Yachty did on the talk show. Budden famously bashed the young rapper for having an overly positive demeanor, something he calls irritating and BS. Lil Yachty never forgave him for attacking him unnecessary and now he is trolling the Slaughter House rapper in a very

Read more

Listen Nessly and Lil Yachty New Song “Guacamole”

Tweet Share Nessly and Lil Yachty team up for a new banger “Guacamole” produced by TM88. The tasty banger features the two Atlanta rappers rhyming with auto-tune over an infectious beat. The track centers around the pairs wealth as they flaunt their money using catchy metaphors. For every other line that Nessly and Lil Boat bounce off each other they reference their possession, making it known that they are much richer than the average rappers out now. “Shorty know that

Read more

Chris Brown Taps Future, Usher, Young Thug For New Album “Heartbreak on a Full Moon”

Tweet Share Chris Brown is on the verge of dropping his double-disc album Heartbreak on a Full Moon and the guest list is star-studded. Brown has been working on the project for about a year and a half now and it’s finally coming to fruition. The album is set for release on October 31st and will come with 45 tracks from the R&B singer. Among the star-studded guest list includes Future, Usher, Young Thug, Ty Dolla $ign, Verse Simmonds,Yo Gotti,

Read more

Lady in yellow – Lil Yachty lyrics

Lyrics Lil Yachty – Lady in yellow Little miss lady in yellow, hello Would you like to push petals through the meadow with me? Little miss lady in the yellow, wassup? I just got a question, baby, can I f*ck on you? I just want you here tonight Can we chill tonight if the feeling’s right? I want you to chill with me Little miss lady in the yellow You play more games than Othello Come kick it with a

Read more

Popcaan Makes Cameo In Lil Yachty & Stefflon Don “Better” Video

Popcaan makes a cameo in Lil Yachty and Stefflon Don new video “Better” and he did make the cut better. While the Unruly Boss didn’t appear on the single, he did make an appearance in the Pensacola-directed video shot in Jamaica. The single appears on Yachty’s debut album Teenage Emotions. The clip starts out with Lil Boat heading out to sea before things get and he ended up on a deserted island. He then started illuminating about a banging female

Read more

DJ CASSIDY – Honor (feat. Grace & Lil Yachty)

[Verse 1: Grace] Feelin’ [?] when you’re so low-key It stresses me out so good Try to be cool but I’m in my head Bendin’ to all your rules I’m cool with your friends And I turn my head when you wanna talk your shit Who else is puttin’ up with this? Fish out of water, gotta get my armor To swim in yoour element Lie through my teeth like a good actress So you’ll never see me sweat If

Read more

REMY MA – Another One lyrics

Heard you callin’ everyone Now call ’em back, ’cause I got another one Heard you was kiddin’, sayin’ I ain’t havin’ none But that’s okay baby, ’cause now you my son They like, “Yo, Rem go in again” My flow cold, her ink froze in the pen You gotta go, you gotta go, lil hoe I kick a dead horse till it don’t move Don’t come around me, now I got the crown, see I beat you with punches in

Read more

Mike WiLL Made It – It Takes Two (feat. Lil Yachty & Carly Rae Jepsen)

[Intro: Lil Yachty] This ain’t your regular party This ain’t your regular, no, no Ear Drummers! This ain’t your regular party This ain’t your regular, no Mike WiLL Made It Hit it! [Chorus: Carly Rae Jepsen] It takes two to make a thing go right It takes two to make it outta sight It takes two to make a thing go right It takes two to make it outta sight [Verse 1: Lil Yachty] I wanna rock right now I’m

Read more

2016 rap up – Uncle Murda lyrics

Lyrics Uncle Murda – 2016 rap up Shit happens, niggas want me to talk about it They love gossip, b*tches want me to talk about it It’s all over the Gram so I’mma talk about it You heard what happened? Niggas want me to talk about it Shit crazy, niggas want me to talk about it You heard what happened? Niggas want me to talk about it Shit happens, niggas want me to talk about it f*ck how y’all niggas

Read more

Carly Rae Jepsen & Lil Yachty – It Takes Two lyrics

[Intro: Lil Yachty] Mike WiLL Made It Hit it! [Chorus: Carly Rae Jepsen] It takes two to make a thing go right It takes two to make it outta sight [Verse 1: Lil Yachty] I wanna rock right now I’m Lil Yachty, now I’m down if you’re down I’m not the most lyrical kid known But I’m known to keep the party goin’ ‘Cause my team’s the livest, bright as a fly is King of the teens, I speak to

Read more

LIL YACHTY – It Takes Two lyrics

Mike WiLL Made It Hit it! It takes two to make a thing go right It takes two to make it outta sight I wanna rock right now I’m Lil Yachty, now I’m down if you’re down I’m not the most lyrical kid known But I’m known to keep the party goin’ ‘Cause my team’s the livest, bright as a fly is King of the teens, I speak to all ages We in sync while goin’ through all phases Positivity

Read more

Carly Rae Jepsen – It Takes Two lyrics

Mike WiLL Made It Hit it! It takes two to make a thing go right It takes two to make it outta sight I wanna rock right now I’m Lil Yachty, now I’m down if you’re down I’m not the most lyrical kid known But I’m known to keep the party goin’ ‘Cause my team’s the livest, bright as a fly is King of the teens, I speak to all ages We in sync while goin’ through all phases Positivity

Read more

Lil Yachty – It Takes Two lyrics

Mike WiLL Made It Hit it! It takes two to make a thing go right It takes two to make it outta sight I wanna rock right now I’m Lil Yachty, now I’m down if you’re down I’m not the most lyrical kid known But I’m known to keep the party goin’ ‘Cause my team’s the livest, bright as a fly is King of the teens, I speak to all ages We in sync while goin’ through all phases Positivity

Read more

The Americanos – In My Foreign (feat. Ty Dolla $ign, Lil Yachty, Nicky Jam & French Montana)

Do you wanna ride, ride, ride in my foreign? (In my foreign?) Lift the top back all the way, rolling through the streets of LA Girl, do you wanna ride, ride, ride in my foreign? (In my foreign?) We can turn up the radio, we ain’t got no place to go Girl do you wanna ride? Fo’ sho’ she wanna ride, fo’ sho’ she wanna slide Fo’ sho’ we gettin’ sauced, fo’ sho’ we gettin’ high Pull up swaggin’, hop

Read more

Rich The Kid – Dat Way (feat. Migos) (Keep Flexin Mixtape)

[Intro: Quavo] Yo, yeah, Dat Way I mean, you know this not a diss record I don’t sneak diss This just for the record, just facts [Pre-Hook: Quavo] Your artists be taking my swag I wonder If I can come take some of yours When I go get a new Bentley I just want to double park it on the curb We got the key to the city You niggas ain’t heard, you niggas ain’t heard Lil Yachty brought back

Read more

Charli XCX – After The Afterparty (feat. Lil Yachty) letras

[Intro: Charli XCX] After the after the party we’re gonna keep it going We’re gonna rip it up, the neighbours might complain [Verse 1: Charli XCX] I think it’s almost 4am but baby I’m still feeling just fine Ice all up in a plastic cup and I’ma keep on sipping all night, yeah I might a kissed a thousand lips but maybe that’s just all in my mind Some people never understand the way we live but we’re living life

Read more

Jose Guapo – Gimmicks (feat. Lil Yachty) letras

[Hook: Jose Guapo] I never cared ’bout no image All these rappers they gimmicks All these bitches some bitches And all these niggas they snitches I never cared ’bout no image All these rappers they gimmicks All these bitches some bitches And all these niggas they snitches The money the only reason why I’m in it Nigga out here tryna dodge a life sentence Nigga out here tryna dodge all these bullets The money the only reason why I’m in

Read more

Migos – Dat Way Lyrics

[Intro: Quavo] Yo, yeah, Dat Way I mean, you know this not a diss record I don’t sneak diss This just for the record, just facts [Pre-Hook: Quavo] Your artists be taking my swag I wonder If I can come take some of yours When I go get a new Bentley I just want to double park it on the curb We got the key to the city You niggas ain’t heard, you niggas ain’t heard Lil Yachty brought back

Read more

Migos x Rich the Kid – Dat Way

[Intro: Quavo] Yo, yeah, Dat Way I mean, you know this not a diss record I don’t sneak diss This just for the record, just facts [Pre-Hook: Quavo] Your artists be taking my swag I wonder If I can come take some of yours When I go get a new Bentley I just want to double park it on the curb We got the key to the city You niggas ain’t heard, you niggas ain’t heard Lil Yachty brought back

Read more